6 月 27 日 (星期六)
|
會員登入
會員登記
|
會員中心
首頁
新聞中心
相機.鏡頭
手機.平板
二手買賣
旅遊
作品發表
Fever 達人
FeverModel
shop@dcfever
討論區
討論區主頁
討論區使用條款
搜尋討論區
@ 儲存媒體及其他週邊設備
DCFever 討論區主頁
->
@ 儲存媒體及其他週邊設備
到最上層
|
回到主題
|
搜尋
頁數:
1
共 1 回應
上個主題
::
下個主題
作者
訊息
ychsteven
註冊: 2002-11-17
上載我的肖像
離港攝影
Post time: 2 月 4 日
當離開香港攝影時,不能用充電器,那怎樣才能令電池夠多天使用呢?
Back to top
vgar
註冊: 2002-12-30
上載我的肖像
Re: 離港攝影
Post time: 2 月 5 日
不如去深水步買個變壓器仲好 , 只係幾十元. 咁你去到可以差電.
通常你去得旅行 , 自然乜都影得一餐 , 如果怕相機無電, 下下就住唔敢相咁多 , 咁你咪浪費了 ?
Back to top
頁數:
1
共 1 回應
到最上層
|
回到主題
|
搜尋