6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1 2共 15 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

fatfung




註冊: 2003-02-01

上載我的肖像
題目依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 7 日

依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!
Back to top

dreamblood




註冊: 2002-12-24

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 7 日

雖然唔知你之前係度問過D 咩
但我又唔覺呢度D 人好cheap , 起碼我問野都有人答.
至於你問SD card 256Mb 幾$, 呢D 野你肯去腦場行一轉都知la, 洗咩問人...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

vgar




註冊: 2002-12-30

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 8 日

你問過 [請問大家有冇anon ixus v4消息﹖]
那問題有朋友幫過你 , 咁你仲話人 cheap ?? 相反我覺得你仲 cheap 囉 , 你地 reply 完你 , 你覆都唔覆一句 !!

另外你問 [請問一張256mb 的 sd card大約幾錢]
有人識答便答 , 無人知市價咪唔答囉 , 你估呢到個個賣電腦日日知行情架 ? 正如 dreamblood 所講 , 有些小事你自已行一行舖頭都已知價錢 , SD Card 通街有得賣 , 你唔識去睇嗎 ?

最重要一樣野 , 有些問題有朋友想答便答 , 你不能強迫人地一定會答你 , 各人亦無義務答所有問題. 岩傾就大家傾幾句 , 唔岩傾便唔傾 , 這樣簡單道理都唔明 ?

依家 D 後生仔 , 真係應該要好好反省一下自已的態度 , 你連問野時最基本的 [唔該] 都唔識講呀 !
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

yinyeah




註冊: 2003-01-06

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

vgar : yes, in fact it's pretty easy for people to search for the related topics to read ... however people keep asking common questions repeatedly ...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

vgar




註冊: 2002-12-30

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

yinyeah , 可能有 d 新朋友都係好心急買野 , 所以無心機慢慢自已搵資料吧 , 但我相信如果問得禮貌一點 , 總有朋友會幫手解答問題.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

dede




註冊: 2002-12-17

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

答完唔該都冇聲就真係一d基本禮貎都唔識,唔怪得佢出個咁的topic出黎,
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

card74




註冊: 2002-09-02

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

D人新來的,無D禮儀態度有問題。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

sahara




註冊: 2002-12-21

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

fatfunq

雖然呢到係網路上

但並唔係代表可以咁(((((((無禮貌)))))))同人講o野!!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

DickyLai




註冊: 2002-11-20

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

fatfung 年初一先Joined,年初七就要其他會員替你開年。正當新年,大家都忙,少D人答問題有什麼出奇?很多公司(賺你$)都休息喇,不要忘記是義務回答,沒有欠了你的。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

4135821




註冊: 2002-12-22

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 9 日

佢引人注意吧了!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Danny




註冊: 2002-06-07

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 10 日

Fatfung 我覺得你好低能!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

cyberworks_max




註冊: 2002-12-28

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 10 日

Fatfung正一低能仔, 版友有權答唔答, 人地唔reply你就話人cheap, 以後你唔駛旨意有人reply你, 知都唔答你, 吹咩?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

big




註冊: 2002-10-23

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 12 日

Fatfung is a very bad GUY.......Really a suck person.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

big




註冊: 2002-10-23

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 12 日

Dear Fatfung, i will never respond your question anymore. You're very bad.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

big




註冊: 2002-10-23

上載我的肖像
題目Re: 依度d人好cheap,對d新手一d help都冇!post d問題一d回應都冇!     Post time: 2 月 12 日

Fatfung, you're very impolite.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1 2共 15 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋