6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1共 11 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 6 日

個牌子係Focus Optics,我想知呢隻牌子得唔得0架?
Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 6 日

觀看用戶檔案 回覆 Back to top

card74




註冊: 2002-09-02

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 6 日

睇落就好靚仔,但未見過,在那兒有得賣?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Larry Lam




註冊: 2003-01-24

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 6 日

是不是Tele鏡?

我在天然見過 HK$7XX 日本貨, 要zoom盡才可影全景.
我是用c5050+RT5241.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 7 日

是Tele鏡,2.5X for cp5000
>要zoom盡才可影全景
咁即係玩唔玩得過呀?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

sevensister




註冊: 2003-01-27

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 10 日

玩玩而已, 勿抱太高期望
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 10 日

sevensister: 請問同nikon TC-3ED比,呢隻鏡差幾遠呀?我唔想買0左後悔呀!(因冇乜錢)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

sevensister




註冊: 2003-01-27

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 12 日

我其實想講 wide / tele 等附加鏡會降低成像質素
所以唔好抱太大期望

我無用過 nikon TC3-ED,
SORRY 答唔到你...:(
不過如果同原廠只係差二百零三百蚊
我就一定用原廠 (我估你用 nikon)

tele 我無買過 but wide 我有過經驗
(牌子名經馬賽克處理)
olymxxx 55mm 0.7x
rayxxx 52mm 0.66x
Focxx oxxxxxx 52mm 0.5x

最尾果支真係嚇一嚇,
我影藍天變紫灰天,
影膚色變午餐肉色...
detail 又唔見晒...:(
至於頭兩隻都接近, 可能因為價錢都接近

個人淺見, FYI
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 12 日

sevensister, 我係新手一名,其實有冇需要買附加鏡呢?如你所言:附加鏡會降低成像質素。

同埋如果要買,應該點CHECK個鏡有冇事呢?洗唔洗裝上部機試呢?
如要,那要注意什麼呢?(若買二手鏡)

謝謝!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

vip




註冊: 2002-07-29

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 13 日

I also advise you to get the original nikon lens... I bought a rXXnox 0.66x wide for my CP5700 (I have no choice, the wide angle WC-E80 is even heavier than my 5700! and it is only 0.8x) and the result is acceptable but not too brilliant....... corners are soft and look out of focus, though it is really wide... about 24mm equivalent....

IF it is not too heavy, spend a little more $$$ to get the original nikon one.. at least quality is guaranteed.....
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

sevensister




註冊: 2003-01-27

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 14 日

有冇需要 ? 因人而異...睇自己需要啦...
如果你得 4x zoom (我估你用 cp995)
用 2.5x tele 就有 10x (~380mm)
對構圖特別係遠攝都有幫助
可能對提高散景效果都有幫助
係有好處

輪到壞處
我知加 tele 鏡一般成像都起黑角
甚至乎成個圈
所以之前 larry 兄都講要 zoom 近d先可以影
我當如果要 zoom 一半先唔起黑角的話
10x zoom (~38-380mm) 實際可用焦段就得番
~190mm-380mm
除非你真係成日影遠野啦
否則呢個焦段係唔實用既 (當然可以拆番落黎...)

另外就係手震
長焦距會放大手震既影響
手持時要求更快的快門
粗略計算
焦距既倒數就係安全既快門速度
150mm (4x) 就最少要 1/150s
380mm (10x) 就最少要 1/380s
差唔多可以講你一用左 tele (~190mm-380mm)
就需要腳架作較長時間曝光
因為
1. 內閃一般 cover 唔到咁遠
2. 除非周圍好光又或者高 iso, 否則 1/380s 影一定 under

另外就係進光量既問題
cp995 最大光圈雖然有 f2.0
但係 zoom 少少就下跌到 f4.5-f5.2
又要加長曝光時間
附加鏡又檔左少少光線
又要加長曝光時間
手持拍攝不太可能吧..?(買腳架/豆袋吧)

最後就係透視上的問題
雖然我唔知你真正影咩多
不過我仍然建議你手持相機先想好構圖, 角度
前景要佔幾大, 後景又要佔幾大, 景深要幾多
決定後再選擇要用既焦段會比較好.
到時覺得器材不足應付再考慮囉

人地教我都係睇睇鏡頭
有無花, 裂, 霧氣/水氣, 發霉...
通常都囉埋機去試架喇..
仲有 model o岩唔o岩囉
有時多一個英文字少一個英文字已經差好遠..

我都同意 vip recommand 買原廠
不過如果你未有腳架我建議買腳架 :)

小弟個人淺見, FYI
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有冇人識呢隻牌子0既鏡頭呀?     Post time: 2 月 14 日

sevensister,多謝你詳細0既解答同意見,對我十分有用,謝謝!:)
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1共 11 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋