^o^" /> ^o^" /> ^o^" />

rickytt 於 2004 年 3 月 9 日 上載

Leader of the monkey

呢隻馬騮好醒,個阿嬸比個麵包佢食,佢識得開左個膠袋先坐係度慢慢食,佢地o的人話個pat最紅個隻就係佢地的"大老",佢個pat都幾紅>^o^<,唔知係唔係佢呢?^^

2
讚好
1.1k
瀏覽
2
回應
rickytt 最近期的作品
23 2,307
9 1,749
19 1,725
29 1,993
20 1,779
13 1,422
28 1,452
33 1,841
43 2,368
9 1,336
14 1,432
11 1,823