TimberG 於 2012 年 11 月 7 日 上載

亂光

心情很亂,
拍出來的光線很亂。

新手影車軌,多多見諒。
下午去完科學園,晚上路過,剛好一手器材,無無聊聊,係馬路邊試下,點知又唔差喎~~

4
讚好
1.4k
瀏覽
4
回應
TimberG 最近期的作品
17 1,738
0 1,362
0 1,180
1 1,506
9 1,886
4 1,630
9 1,354
11 1,612
12 1,535
2 1,497
20 1,730
17 1,615