lam_p 於 2013 年 8 月 18 日 上載

求各師兄教路

我部舊菲林相機影完D相有道白光同橫線。各位師兄,是不是部機快門有事?有冇得整?謝謝!

1
讚好
1.5k
瀏覽
2
回應
lam_p 最近期的作品
25 2,110
16 1,878
3 1,624
5 1,861
3 1,712
3 1,756
12 1,925
8 1,806
7 1,615
20 1,618
11 2,049