edmondlisy 於 2002 年 12 月 9 日 上載

我愛香港 !!

因為冇新相 post , 所以 post 張舊野 , crop 左爆左光o既部份 , 變成正方型 , 我自己覺得有啲 6 x 6 feel......

72
讚好
8.5k
瀏覽
36
回應
edmondlisy 最近期的作品
12 1,501
10 1,867
6 2,055
7 1,577
1 1,394
6 1,478
11 1,810
15 1,677