T_TLun 於 2006 年 10 月 31 日 上載

中環碼頭



點解要拆左d咁有回憶既野,人地外國就努力保護古跡,我地就係咁拆舊起新,唉

ps.支小黑入完廠返來lu

3
讚好
1.2k
瀏覽
3
回應
T_TLun 最近期的作品
4 679
3 1,186
7 1,134
0 1,159
0 1,181
1 1,185
3 1,155