nakedadonis 於 2009 年 3 月 16 日 上載

香港花卉展覽2009 C

第一次影花
人多,天气唔好,落雨,唔觉有乜好影,影左20分钟想走人啦.......sigh...
感觉唔系花展,好多花都系一样,唔觉比好过以前,只其实系用花来吸引来购物ga地方

3
讚好
695
瀏覽
3
回應
nakedadonis 最近期的作品
11 1,506
13 1,771
12 1,543
8 1,629
11 1,542
5 1,360
10 1,464