6 月 27 日 (星期六) | 會員登記|會員中心
@ 儲存媒體及其他週邊設備
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋 
頁數: 1 2共 19 回應
上個主題 :: 下個主題  
作者 訊息

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 14 日

我見到佢賣好平,$100內有鋁質架,可伸長至1.5米;不過唔知乜o野牌子.請問買唔買得過呢?
Back to top

4135821




註冊: 2002-12-22

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 15 日

好似輕飄飄,部机罷上去,會唔會俾風吹跌?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 15 日

其實會唔會咁易跌O架?不過振就可能會,我想知有冇人見過同試過,我本來想買支短小精鋼型(1呎倒),但有人話買O黎冇用,搞到我唔知點好!!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Goodview




註冊: 2002-12-04

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 15 日

首先說明我並非專業!我上個月買了支$90(原價$110), 大嶼山大彿(大風),聖誕在北京(下雪),新年在泰國(超熱)用.拍出來照片滿意.沒有你們說得那?化學.
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

andykong




註冊: 2002-10-02

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 15 日

我都有支 ^^
都用得過 ~
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 16 日

請問你係咪DC友,因有人話用DC在大風同腳架渣O既情況下D相會振(濛),同埋你有冇試過影夜景,即係要長時間曝光時(例:上山頂影夜景+大風),D相有冇事呀?
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Goodview




註冊: 2002-12-04

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 16 日

用一百蚊買支玩?便知龍定蛇!
我分別用過CASIO QV-2900 , Nikon 775 同QV-4000 影過好滿意!
如果你真係影專業相當然讚成你買支堅?啦!名牌的當煦工物有所值!
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

momomo




註冊: 2002-10-29

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 17 日

Hi

我昨晚於鴨記買了這支腳架,回家試了 哈! 又幾正喎 ... 連我部舊 Nikon FM 都O.K.


一句 正 ...平 hk75.00

腳架是中國 寧波做的
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

Pooh Pooh




註冊: 2003-01-13

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 17 日

咁我搵日去買支玩O下先^..^
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

emilion




註冊: 2002-08-08

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 17 日

我朋友買果支散左 V�V
其中一隻腳最尾果節成支跌左出黎.....

不過,用了半小時整返∼
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

waver




註冊: 2002-11-25

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 19 日

我都有一支, $90

我部機係F100, 機身輕所以腳架既重量問題唔大,
都唔係成日好大風ja ma
輕d 方便携帶仲好

不過個雲台就麻麻,唔係咁易定較好個靚位

我用黎影夜景同玩定時自拍都ok,

新手試玩既絕對係抵!!

但係如果第時換機既話都會買過支靚d 既
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

robotech




註冊: 2002-11-03

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 19 日

一支靚大腳當然需要,但其他尺吋平平地都幾抵玩,我最鍾意支BB三腳,十五蚊買黎影下檯頭野都真係唔錯。
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

DavidWCM




註冊: 2002-12-03

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 27 日

鴨記買 --- $68 ....超平

http://www.dcfever.com/photosharing/viewphoto.php?photoID=38581
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

kyocchc




註冊: 2002-12-19

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 27 日

我都有一枝, 但係百老匯買canon v3時佢送埋, 我未用呀, 唔知好唔好用呢??
大家有冇百老匯o個枝腳架, 同埋好唔好用??
觀看用戶檔案 回覆 Back to top

firemanq




註冊: 2002-12-31

上載我的肖像
題目Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀?     Post time: 1 月 27 日

鴨記show出唻果0的都係好輕, 平價貨, 如果想0係鴨記買支重手既, 可以問老細有無重既, 佢會另外攞支重既出唻俾你睇, 咁當然係貴0的啦, 但係都只係二百零蚊, 質素都唔錯, 想要既記住問多幾間, 幾間既貨都唔同...
觀看用戶檔案 回覆 Back to top
 
頁數: 1 2共 19 回應
Post new topic   Reply to topic  到最上層  |  回到主題  |  搜尋