| 上個主題 :: 下個主題 |
| 作者 |
訊息 |
Pooh Pooh
註冊: 2003-01-13
上載我的肖像
|
有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 14 日 |
|
|
|
我見到佢賣好平,$100內有鋁質架,可伸長至1.5米;不過唔知乜o野牌子.請問買唔買得過呢?
|
|
|
|
 |
4135821
註冊: 2002-12-22
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 15 日 |
|
|
|
好似輕飄飄,部机罷上去,會唔會俾風吹跌?
|
|
|
|
 |
Pooh Pooh
註冊: 2003-01-13
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 15 日 |
|
|
|
其實會唔會咁易跌O架?不過振就可能會,我想知有冇人見過同試過,我本來想買支短小精鋼型(1呎倒),但有人話買O黎冇用,搞到我唔知點好!!
|
|
|
|
 |
Goodview
註冊: 2002-12-04
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 15 日 |
|
|
|
首先說明我並非專業!我上個月買了支$90(原價$110), 大嶼山大彿(大風),聖誕在北京(下雪),新年在泰國(超熱)用.拍出來照片滿意.沒有你們說得那?化學.
|
|
|
|
 |
andykong
註冊: 2002-10-02
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 15 日 |
|
|
我都有支 ^^
都用得過 ~
|
|
|
|
 |
Pooh Pooh
註冊: 2003-01-13
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 16 日 |
|
|
|
請問你係咪DC友,因有人話用DC在大風同腳架渣O既情況下D相會振(濛),同埋你有冇試過影夜景,即係要長時間曝光時(例:上山頂影夜景+大風),D相有冇事呀?
|
|
|
|
 |
Goodview
註冊: 2002-12-04
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 16 日 |
|
|
用一百蚊買支玩?便知龍定蛇!
我分別用過CASIO QV-2900 , Nikon 775 同QV-4000 影過好滿意!
如果你真係影專業相當然讚成你買支堅?啦!名牌的當煦工物有所值!
|
|
|
|
 |
momomo
註冊: 2002-10-29
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 17 日 |
|
|
Hi
我昨晚於鴨記買了這支腳架,回家試了 哈! 又幾正喎 ... 連我部舊 Nikon FM 都O.K.
一句 正 ...平 hk75.00
腳架是中國 寧波做的
|
|
|
|
 |
Pooh Pooh
註冊: 2003-01-13
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 17 日 |
|
|
|
咁我搵日去買支玩O下先^..^
|
|
|
|
 |
emilion
註冊: 2002-08-08
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 17 日 |
|
|
我朋友買果支散左 V�V
其中一隻腳最尾果節成支跌左出黎.....
不過,用了半小時整返∼
|
|
|
|
 |
waver
註冊: 2002-11-25
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 19 日 |
|
|
我都有一支, $90
我部機係F100, 機身輕所以腳架既重量問題唔大,
都唔係成日好大風ja ma
輕d 方便携帶仲好
不過個雲台就麻麻,唔係咁易定較好個靚位
我用黎影夜景同玩定時自拍都ok,
新手試玩既絕對係抵!!
但係如果第時換機既話都會買過支靚d 既
|
|
|
|
 |
robotech
註冊: 2002-11-03
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 19 日 |
|
|
|
一支靚大腳當然需要,但其他尺吋平平地都幾抵玩,我最鍾意支BB三腳,十五蚊買黎影下檯頭野都真係唔錯。
|
|
|
|
 |
DavidWCM
註冊: 2002-12-03
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 27 日 |
|
|
鴨記買 --- $68 ....超平
http://www.dcfever.com/photosharing/viewphoto.php?photoID=38581
|
|
|
|
 |
kyocchc
註冊: 2002-12-19
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 27 日 |
|
|
我都有一枝, 但係百老匯買canon v3時佢送埋, 我未用呀, 唔知好唔好用呢??
大家有冇百老匯o個枝腳架, 同埋好唔好用??
|
|
|
|
 |
firemanq
註冊: 2002-12-31
上載我的肖像
|
Re: 有無人會o向鴨記d露天舖買腳架呀? Post time: 1 月 27 日 |
|
|
|
鴨記show出唻果0的都係好輕, 平價貨, 如果想0係鴨記買支重手既, 可以問老細有無重既, 佢會另外攞支重既出唻俾你睇, 咁當然係貴0的啦, 但係都只係二百零蚊, 質素都唔錯, 想要既記住問多幾間, 幾間既貨都唔同...
|
|
|
|
 |
| |